۰۲۱-۸۷۷۰۰۹۱۳

اخذ اقامت از طریق استارتاپ در دانمارک 

اخذ اقامت از طریق استارتاپ در دانمارک 
۱۷ اردیبهشت

شما با مطالعه این مقاله، پاسخ سؤالات زیر را خواهید دانست:

  • اخذ اقامت از طریق استارتاپ در دانمارک
  • هزینه های استارتاپ دانمارک ۲۰۲۴
  • شرایط مورد نیاز برای گرفتن ویزای استارتاپ دانمارک
  • مراحل تاسیس استارتاپ دانمارک ۲۰۲۴

این مقاله توسط متخصصان اسمارت‌آپ ویزا و برای استفاده کارآفرینان ایرانی نگارش و منتشر شده است. هرگونه بازانتشار آن بدون مجوز از اسمارت‌آپ ویزا، مورد پیگیری قانونی قرار خواهد گرفت.

اخذ اقامت از طریق استارتاپ در دانمارک

کارآفرینانی که در سطح بین المللی فعالیت می کنند، اخذ اقامت از طریق استارتاپ در دانمارک را برای زندگی و شکونت در این کشور زیبا را بر می گزینند. ویزای استارتاپ دانمارک طرح نوینی است که دولت دانمارک از سال ۲۰۱۵ برای جذب کارآفرینان مستعد و خلاق ایجاد کرده تا بتواند این نیروهای مفید و موثر را جذب کند.

کارآفرینان خلاق بر اساس یک طرح جدید تجاری یا اشتغال زایی که توسط یک گروه متخصص و آگاه بررسی می شود، در خواست خود را ارایه می دهند. اگر طرح کسب و کار این افراد توسط دولت دانمارک تایید شود، متقاضیان اجازه اقامت و کار در این کشور مرفه را خواهند داشت. همچنین این سرمایه گذاران باید از جهت مالی توان حمایت از خود و طرحشان را داشته باشند.

هزینه‌های استارتاپ دانمارک 2024

یکی از مهم ترین موضوعاتی که سرمایه گذاران بین المللی باید از قبل از راه اندازی استارتاپ دانمارک به خوبی مورد بررسی قرار دهند، هزینه های استارتاپ در دانمارک ۲۰۲۴ است. کارآفرینان و متقاضیان در این زمینه نگران نباشند، زیرا هزینه ها در روند راه اندازی استارتاپ دانمارک بر خلاق بیشتر کشورهای اروپایی بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است. به طور کلی اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار استارتاپی در دانمارک هستید، درک هزینه های مربوط به آن در مسیر کارآفرینی بسیار مهم است. هزینه کل یک استارتاپ در دانمارک بسته به اندازه کسب و کار می تواند از۱۵۰۰۰ کرون تا ۵۵۰۰۰ کرون متفاوت باشد

اخذ اقامت از طریق استارتاپ در دانمارک

هزینه‌های اولیه زندگی برای متقاضیان دردانمارک

متقاضی باید علاوه بر هزینه‌های اولیه برای استارتاپ، هزینه اخذ ویزا که حدود 2.110 کرون دانمارک معادل 255 یورو است را پرداخت کند‌. برای اقامت دردانمارک، فرد باید بودجه کافی و لازم برای تأمین هزینه‌های زندگی شخصی خود را داشته باشد. میزان بودجه لازم برای این امر به شرح زیر است.

  • 592 کرون دانمارک: اگر متقاضی تنها و بدون همراهی خانواده اقامت داشته باشد.
  • 281,184 کرون دانمارک: اگر همسر فرد، او را در دانمارک همراهی می‌کند.
  • 327.432 کرون دانمارک: چنانچه همسر یا چند فرزند همراه متقاضی در این کشور همراهش باشند.  

شرایط مورد نیاز برای گرفتن ویزای استارتاپ دانمارک

ایده کسب و کار خلاقانه

کارآفرینی که قصد راه‌اندازی استارتاپ دارد، باید ایده‌ای نوین، خلاق و کاملا جدید ارائه دهد. این ایده باید علاوه برخلاق بودن، قابلیت توسعه در جامعه تجاری دانمارک را داشته باشد و منافع اقتصادی کشور دانمارک را هم به همراه آورد. 

توان و تمکن مالی

درزمان گرفتن ویزا به روش استارتاپ دانمارک متقاضی باید مستنداتی ارائه دهد مبنی بر اینکه توان کافی برای پرداخت هزینه‌های خود را دارد. اگر چنانچه فرد خانواده خود را به همراه ببرد، باید مستنداتی ازحساب خود داشته باشد که نشان دهنده تمکن مالی فرد برای پرداخت هزینه‌ها است. 

فرد باید در اداره کسب و کار استارتاپی فعال باشد

متقاضی یا کارآفرین همواره باید درکشوردانمارک حضور فیزیکی داشته باشد، یعنی اگر سهامدار یا شریک باشد نمی‌تواند از این طریق اقدام به اخذ ویزا یا اقامت استارتاپ کند. 

فرد باید طرح تجاری مطلوبی داشته باشد

داشتن طرح قوی و جدید یکی از مهم‌ترین معیارها برای پذیرش درخواست ‌ویزای استارتاپ برای کارآفرینان است. 

مراحل تاسیس استارتاپ دانمارک 2024

برای‌ تاسیس یا راه‌انداری استارتاپ، سرمایه‌گذار باید مرحله به مرحله پیش رود تا بتواند تابعیت دانمارک از طریق استارتاپ را بگیرد. مراحل یا راه‌های تأسیس استارتاپ در دانمارک 2024 ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد که شامل موارد زیر است:

 

تعریف دقیق کسب و کار استارتاپ 

متقاضی یا کارآفرین باید تعریف دقیقی از کسب و کار خود ارائه دهد. این کسب و کار باید مشخصات استارتاپ موفق از جمله پتانسیل رشد، خلاقیت و نوآوری و تاثیر مثبت بر درآمد مردم و‌ اقتصاد دانمارک را داشته باشد. 

 

حمایت یک منطقه تجاری از کارآفرین

فرد متقاضی باید از یک منطقه تجاری دانمارک درخواستی ارائه دهد؛ یعنی یک منطقه تجاری به عنوان حامی فرد متقاضی وارد عمل شود و یک درخواست کتبی به فرد بدهد.

 

تهیه مدارک برای تاسیس استارتاپ

متقاضی یا کارآفرین باید مستندات مربوط را آماده کند. ارائه طرح، مدارک مالی، مدرک تحصیلی، گواهی پزشکی و‌ تمامی مدارکی که دولت دانمارک درخواست کرده است.‌

 

پرداخت هزینه‌های ویزا 

کارآفرین باید تمام هزینه‌های مربوط به ویزای استارتاپ را به واحد پولی که دولت دانمارک مشخص می‌کند، پرداخت نماید. 

 

ارائه تقاضا یا درخواست ویزا 

سرمایه‌گذار باید درخواست ویزای استارتاپ را به طور کامل پر کرده و ارسال کند. ارسال تقاضا به معنی رسمی کردن تقاضای ویزا است. 

 

مصاحبه حضوری

بعضی از مناطق تجاری دانمارک جهت بررسی دقیق‌تر، ممکن است از فرد بخواهند در یک مصاحبه حضوری شرکت کند. 

 

تایید ویزا

پس از تحویل درخواست و مستندات مورد نیاز، مراحل بررسی، ارزیابی مدارک توسط اداره مهاجرت دانمارک آغاز می‌شود. اگرطرح و مستندات فرد مورد پذیرش قرار گیرد ویزای استارتاپ برای متقاضی صادر می‌شود. 

 

سفر به کشور دانمارک 

پس از صدور ویزا برای کارآفرین فرد می‌تواند به سرزمین موعود و زیبای دانمارک برای زندگی بهتر سفر نماید. 

برای مهاجرت به دانمارک از طریق استارتاپ از کجا شروع کنم؟

 شاید برای شما این سؤال پیش‌آمده باشد برای اخذ اقامت از طریق استارتاپ در دانمارک باید از کجا شروع کنید. بیشتر متقاضیان و کارآفرینان از خود و موسسه‌های مهاجرتی این سوال را می‌پرسند. در پاسخ باید گفت: دانمارک کشوری در حوزه اسکاندیناوی است که شرایط خوب و آسانی برای جذب کارآفرینان دارد. برای مهاجرت از طریق استارتاپ فرد باید طرحی نوین، خلاقانه و نوآورانه داشته باشد. همچنین متقاضی باید مدرک معتبر مبنی بر توان مالی و اقتصادی کافی برای تامین هزینه‌های خویش را به دولت دانمارک ارائه دهد. تمامی متقاضیان می‌توانند از طریق موسسه مهاجرتی اسمارت آپ اقدام کنند و خیلی سریع و از مبادی قانونی ویزای استارتاپ دانمارک را دریافت نمایند. جهت اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ تماس بگیرید و سؤالات وابهات خود را از کارشناسان ما بپرسید.‌

آنچه در کنارتان به سرانجام خواهیم رساند …

سوالات پر تکرار

هلند با ارائه وام‌های کم‌بهره، کمک‌های بلاعوض و برنامه‌های حمایتی متعدد، از استارت‌آپ‌ها پشتیبانی می‌کند. ابن کشور دارای یک بازار آزاد و رقابتی است که فرصت‌های زیادی برای استارت‌آپ‌ها جهت رشد و توسعه فراهم می‌کند.

استارت‌آپ‌هایی که به دنبال حل مسائل جهانی هستند

 استارت‌آپ‌هایی که از فناوری‌های جدید استفاده می‌کنند.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای استارتاپ هلند، باید شرایط زیر را داشته باشید:

 یک ایده تجاری خلاقانه و نوآورانه داشته باشید. یک تیم قوی و باتجربه داشته باشید. حمایت مالی کافی برای تأمین مالی استارت‌آپ خود داشته باشید.

منابع متعددی برای کمک به استارت‌آپ‌ها در هلند وجود دارد، از جمله:

 برنامه‌های شتاب‌دهنده

 صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر

 سازمان‌های دولتی

بهترین مکان‌ها برای راه‌اندازی استارت‌آپ در هلند عبارتند از:

 آمستردام

 روتردام

 اوترخت

آینده استارت‌آپ‌ها در هلند روشن است. هلند به دلیل تعهد خود به نوآوری، زیرساخت‌های قوی و دسترسی به استعدادها، به طور فزاینده‌ای به عنوان یک مرکز برای استارت‌آپ‌ها در حال تبدیل شدن است.

Rate this post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.